بیگی: مس رقیب قدرتمندی است/ تصور سقوط را هم نمی‌کنیم

بیگی: مس رقیب قدرتمندی است/ تصور سقوط را هم نمی‌کنیم

در خصوص دیدار حساس هفته آینده نساجی مازندران مقابل مس رفسنجان در هفته ۲۲ لیگ برتر، اظهار داشت: بازی سختی با تیم خوب و قدرتمند مس رفسنجان داریم. مس از لحاظ امکانات سخت افزاری، کادرفنی و بازیکن در سطح مناسبی قرار دارد و محمد ربیعی مربی ثابت شده و کاربلدی است. نساجی هم تمرینات خوبی داشته و شرایط بدنی مناسبی داریم. ساکت الهامی همواره آنالیز خوبی از رقیبان دارد.

وی در خصوص شرایط روحی تیمش عنوان کرد: انگیزه بازیکنان نساجی برای کسب نتیجه خوب در این بازی خیلی زیاد است. پس از شکست مقابل ملوان در جام‌حذفی خود را بازیابی کردیم و اکنون شرایط روحی خوبی داریم. همه بازیکنان نساجی همدل شده‌اند و تمام تلاش خود را برای بقای تیم انجام می‌دهیم. در واقع ۹ فینال و ۲۷ امتیاز در پیش داریم و تلاش می‌کنیم بیشترین امتیاز را جمع کنیم.

مدافع نساجی خطاب به هواداران تیمش گفت: از تمام مردم مازندران که هوادار و عاشق این تیم ریشه‌دار هستند می‌خواهم همانند روز‌های اول از تیم خودشان حمایت کنند تا ما با حداکثر شور و انگیزه لیگ را ادامه دهیم. سقوط نساجی را حتی در تصورات خود هم نمی‌بینیم و اطمینان داریم در لیگ ۲۱ خواهیم بود. بیشتر بخوانید: بیگی: هواداران نساجی در کرونا هم ما را تنها نگذاشتند/ با الهامی سهمیه مازندران حفظ می‌شود

اخبار مرتبط

احتمال سقوط بهمن در گردنه‌های کوهستانی مازندران

یک پرسپولیسی از سانحه مرگبار نجات یافت

سقوط موتورسیکلت به چاه آب در بابل!

0 نظر

ارسال نظر

capcha